Искам. Искам да. Да запаметя. Да запаметя звука. Звука на. Звука на сблъсъка. Сблъсъка между. Между покрива. Покрива и. И дъжда. Дъжда, и. И вятъра. Вятъра, и. И сърцето. Сърцето ми.

Чувствам. Чувствам се. Чувствам се сякаш. Сякаш съм. Съм в Рая. В Рая или. Или насред. Насред Безкрая. Насред Безкрая дишам. Дишам и. Дишам и живея. Живея едва.

ИскамИскам завинаги. Завинаги да. Да задържа. Да задържа в. В шепа. В шепа водната. Водната стихия. И. И да. И да усещам. Усещам хармония. Хармония там.

И. И гръмотевицата. Гръмотевицата да. Да ме. Да ме стряска. Стряска в съня. В съня на. На реалността. И да. Да ме. Ме буди. Буди с. С плашещ. Плащещ вой.

И. И искам. Искам да. Да напиша. Напиша всичко. Всичко на. На един. Един дъхНо тя. Тя, точката. Точката ме. Ме окова. Затвори. Затвори ме. Ме в. В златна. Златна клетка. И не. Не мога. Не мога да. Да си. Да си поема. Поема дъхСамо. Само така. Така на. На пресекулки. На пресекулки мога. Само дъждътДъждът може. Може да. Да ме. Ме Освободи. Но. Но той. Той си. Си тръгна. Тръгна и. И остави. Остави мястото. Мястото на. На нощта. 


